sommar dag!

Datum: 2012-03-25 | Klocka: 11:22:53



hejsan bloggen, måste säga att det är en riktigt fin dag idag!
har tävlat nu i helgen eller, ja igår tävlade jag men idag kände jag mig inte riktigt på topp för att tävla.
haer ju troligen gott och blivit laktosintolerant och har tappat mycket i vikt eftersom jag har varit väldigt mcyket på dass, aja! nu är det så gottsom bra men bättre kan det verkligen bli.

idag tänkte jag inte göra så mycket, tnkte bara gå ut i det fina vädret och ta lite sommar bilder. för snart är det sommar tycker jag!
ikväll blir det att gå på bio med älskling, vi ska se, hungerspelen. och gud vad taggad jag är!
aja, nu blir det att dra ut. ha en bra fortsatt dag!




Kommentarer
Postat av: julia's foto ♥

sv: tack så jätte mycket! :D

2012-03-25 @ 12:04:42
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: malene

Okej, det var riktigt fin, skulle jag då designen?<3 fast ja har nå andra färget, + att din blogg står nån stans elr att du kan göra en liknande till mig :)

2012-03-25 @ 13:08:35
URL: http://maalleenne.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback