tävling i höganäs

Datum: 2012-03-10 | Klocka: 08:50:16

hejsan alla!

igår fick jag mina omdömen och yey vad glad jag blev dom är så mycket bättre än förra gången jag fick dom! :d
nu ska jag jobba som satan så att mina betyg blir as bra också!

idag så är det simtävling i höganäs och det ska bli rätt kul för de va ett tag sen jag tävlade sist. idag är jag också ledig på förmiddan så jag fick även lite sovmorgon! :d vid ett så kommer alexander och hämtar mig :)
och idag ska jag simma 50 frisim och 100 fjäril och satan vad tagga jag är till 50 frisim, förra gången jag simma jag på 29 men jag blev diskad inte så kul men :(

snart kommer det också in lite nya bilder på bloggen tror ja, e det så komför jag ska fixa lite med dom nu så bloggar mer snart! :)




Kommentarer
Postat av: S a n n a W i d m a n

Lycka till (:

Fin bild, var gärna med i fototävlingen på bloggen om du vill

2012-03-10 @ 10:06:55
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback