en dag som är allt förutom som alla andra dagar..

Datum: 2012-05-06 | Klocka: 19:56:00

vilken kaos natt/morgon/dag...
igår så va det ju kalas för min mamma. och klockan två på natten så var väl kalaset slut tror jag (jag va uppe på mitt rum med johan och skulle sova) och när klockan va två så skulle mamma bakakladdkada. och jag och johan somna vid två något. klockan fem vaknar jag och johan  och vi behöve gå på toa. nör jag kommer ut från rummet så känner jag att det luktar riktigt mycket bränd.
jag går ner för trappan och ser att ugnen fortfarande är på. då har mamma råkat somna medans kladdkakan var i ungen så kladdkakan hade stått där i tre timmar. ahahahha.

men de är inte allt.
på morgonen så hade jag och johan brottom på morgonen för vi skulle jobba. så vi går ner för att göra frokust. helt plötsligt hör vi att det är något i glas som åker i golvet. vi springer runt i hela husetr och inser efter ett tag att de kan vara i mitt rum. och på golvet i mitt rum ligger det fullt av glassplitter. min lampa av glas som stod i fönsterkarmen hade ramlat i golvet! :d haahha.
men vi struntade i att plocka upp det och åkte iväg mot badet ist.

och ja förresten. jag har jobbat på badet idag. har varit fotograf och jobbat i kiosken på en tävling. man måste ju ställa upp för klubben.

nu ska jag ladda inför bb-live och en mysig söndag.
imorgon ä'r det distanscupen och jag ska simma 400 medly och det är jag väl rätt taggad för trycker jag. om jag bara hade varit bra på bröstsim...

men nu bjuder jag på en bild från igr på min kusin alice!




Kommentarer
Postat av: Emilia&Ida!♥

veckans blogg är nu utlottad, titta in och se ifall det blev nu?

Anmäl dig gärna igen! :)

kram

2012-05-06 @ 20:49:16
URL: http://emiliaidaa.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback