sommar tvåtusentolv

Datum: 2012-05-22 | Klocka: 21:39:21



oooh, är riktigt taggad tills jag slutar skolan. 
ska åka till gteborg med mina pinglor och shoppa och åka till liseberg. ska bli riktigt mysig och vi ska hja så grymt kul. vi har smnackat om detta nda sen vi var på liseberg i sexanb och äntligen ska det bli av. gaaah, lycklig flicka!
ska shoppa en massa snygga kläder och en massa!

riktigt taggad fr sommarlov, är inte ni det?
det är ju trots allt bara två veckor kvar ungefär, iallafall för mig! ska nog på marknaden i eslv i helgen också om jag får tid till det. och ja jag vet nog vad ni tänker nu.. " är hon mesig, ska hon på marknad?" men det är faktiskt tradition. man går ju runt där och träffar massa goa människor och det ska ju vara fiont väder också så man kan ju inte klaga!

nu ska jag nog sova, riktigt nannig. ha det bra alla så ska jag frsöka blogga mycket resten av veckan!




Kommentarer
Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Jo, jag vet att hon använder det men jag tänkte om det finns någon enklare gratis-variant :)

2012-05-22 @ 22:11:57
URL: http://junio.blogg.se/
Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Ball bild!:D

2012-05-26 @ 11:03:46
URL: http://solinjamil.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback