ONE PIECE

Datum: 2011-02-21 | Klocka: 11:15:42

nu sitter jag här hemma och tjillar sönder. har nyss fixat mig och snart kommer robin min sötnos.
som ni kanske märkt bloggar jag nt lika mke längre jjag har nt haft så mke tid.. men nu har jag ju sport lov och då kommer de nog bli mke bloggande.

jag ska göra en one piece, fatta vad glad jag e. de kommer ju bli as najs. att bara krypa ner i sin one piece på kvällen när de e kallt. så s0ft. men vet fortfarande inte vad jag ska ha för färg på den.. :( men jag kommer väl på ngt bra som passar mig :) nu ska jag gå ner ock käka puss, hej <3

bild bomb?














iihhh <3



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback