sista dagen på praon.

Datum: 2011-11-11 | Klocka: 15:37:20

hej bloggläsare!
hemma från sista dagen på pron.
det har varit mycket roligt och jag har fått massor med beröm! :d

när jag slutade vid två tog jag mig ner till trollsjön och fotograferade lite
jag gick sedan vidare till kyrkan och fota lite där.
sen kom mamsen och vi körde till willys och köpte lite godis.

ikväll kommer johan och då blir det lite mys med både familjen och själva! :d

snart får ni någ dom bilderna jag tog.

men nu ska jag kolla gårdagens avsnitt av robinson! 




Kommentarer
Postat av: :D

Tho! Hur gör du när du lägger in alla "dina egna" länkar ute i menyn. Typ som world feud, FB osv.. Och vart ändrar man det, bestämmer vilken ordning dem ska komma i och att dem ska komma UNDER presentationen om sig själv ..?



Tacksam för svar sötnos! :D

2011-11-11 @ 18:04:07
Postat av: carolin nilsson ♥

hej , älskar din blogg sötnos !

men jag har en fråga !

du vet där vid menyn ?

så har du ju , bloglovin sen hur många som följer dig där ! hur gör jag så jag får det på min blogg , är lite ny på blogg.se så är inte proffs på det så tänkte fråga dig för du är ju skit duktig på blogg.se

kram ! :) <3

2011-11-11 @ 21:53:31
URL: http://carolinnilsson.devote.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback