DAMN, HE'S HOT!

Datum: 2011-10-24 | Klocka: 15:15:44

hej alla läsare!
har haft en bra men trött dag i skolan.
har kemi prov på fredag..
seeeeeeeeegt!
men i helgen så är det massa kul som händer!

* fredag är det jägers
* lördag firar vi min födelsedag
* lördag kommer johan troligen hit!

så ja, jag taggar till helgen redan :d

nu har jag nyss ätit och ska snart till badet.
ska kolla när min bror tränar och plugga lite maybeeeee.
sen klockan sex börjar jag träna.
nu ska jag bara tjilla lite och lyssna på eminem.
jag har sagt det innan och jag säger det igen.
DAMN, HE'S HOT!

här får ni en länk till den bästa låten av honom enligt mig (spotify)

Eminem – Lose Yourself - Soundtrack Version (Explicit)




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback