vila i frid min xperia arc <3

Datum: 2012-04-09 | Klocka: 20:40:11


rip, min arc <3

åååh, hej min kära blogg.. just nu är jag väldigt lissen. eler ja det har arit en väldigt hemsk helg.. :o jag har nämligen tappat min mobil i toan.. och den är sönder så nu får jag ha en tegelsten till mobil i ett tag  till jag troligen får en ny eleftersom jag hade drulleförsäkring på min mobil :d men lite lissen är jag för det var verkligen min älskling den mobilen :(
aja, den är ju alltid bra men en ny mobil :d ska antagligen köpa en likadan för jag älskar verkligen den mobilen, måste säga att den är så mycket bättre än iphone. så till er som ska köpa ny mobil, köp inte iphone köp en xperia arc s, sjukligt snygg och helt underbar i handen! maan kan skicka in den på lagning och man kasnke kan laga den om den hamnar i toan de är mer än vad man kan med iphone :d
haha, men nu ska jag inte mobba dom som har iphone, dom med iphone måste vara rika iaf (a)

johan har iaf varit här i helgen, han tröästade mig igår när jag tappade min mobil i toan, tihih. så han gjorde ändå min helg rätt bra!

haha, aja. nu ska jag ta och kolla på bb, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: elinvallin

får man säga att du var väldigt söt och har en fin blogg ? :p (jag är inte lebb) xd

2012-04-09 @ 22:04:23
URL: http://elinvallin.blogg.se/
Postat av: Julia

Superfin blogg du har! :)

2012-04-11 @ 22:14:32
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: friiida:))

gör du gratis designer ? ::)9

2012-04-12 @ 15:30:48
URL: http://prospiicit.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback