mys helg

Datum: 2012-08-26 | Klocka: 14:24:00



oh herregud. hej bloggen. de va ett ta sen. jag har inte riktigt haft tid och lust. de är mycket skolan och mycket med bröllops bilder men jag ska försöka uppdatera! 
hr fixat lite fler bilder från bröllopet idag och så har jag fixat i photoshop på min mac så nu är jag glad! :)

de kommer nog inte bli så mycket nya bilder nu jag har inte tid och lust men jag ska försöka såklart! :)

idag ska jag bara ta de hur lugnt som helst, bara ligga i sängen med min mac och bara chilla. kanske äta lite godis och mysa lite.
vill dock ha hit in pojkvän men han ska iväg så de blir inget mys med honom.

men ni får ha de så bra så uppdaterar jag kanske ikv!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback