alla hjärtansdag

Datum: 2012-02-14 | Klocka: 21:29:50



hej bloggen, idag är det alla hjärtansdag
, och det är väl mysigt. har doc inte kunnat vara med min pojkvän han är sjuk... men men så kan de ju va! har gjort omprov i skolan idag ckså och det gick bra! mitt liv är väl ändå rätt bra för tillfället! :d en sak som är lite sadface är ju att min pojkvän, eller ska jag säga johan? jajaj, han åker till österrike hela sportlovet så kommer nt kunna va med honom överhuvud taget. :( :( men de är sånt man får lev med.

när jag kom hem från träningen så var det två vaniljhjärtan på köksbordet och en trisslott från mamma. riktigt mumsiga var vaniljhjärtanen och jag vann 25 kr på trisslotten. (a)

en bra sak till är att johan har lovat mig att vi ska gå ut och äta nästa helg, suuuuper mys. och det kommer va extra bra eftersom jag nt kommer träffa han på hela sportlovet! :d jag ska nog fixa så vi ska kolla bio också.. thihihi.

oj vad mycket jag skrev, aja, nu ska jag plugga lite tyska, har prov på torsdag, ha en bra kväll!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback