pojkvännen åker mot österrike

Datum: 2012-02-17 | Klocka: 10:17:32



hej bloggen, nu har jag varit vaken ett tag. min pojkvänåker just nu till österrike så de blir inget mys med pojkvännen i veckan. men när han kommer hem ska vi hitta på något kuligt.

ja, vad ska jag göra i veckan då, nu när de är sportlov och allt. jadu. jag ska väl sova mycket. shoppa lite och va med vänner! måste köpa en arton års present till min pojkvän också.. det kommer bli så svårt! har ni tips får ni gärna skriva en kommentar!

idag blir det ingen träning iheller. fortfarande väligt hostig och har ont i halsen s får vila nu i helgen och så blir det träning på söndag igen.

nu ska jag sitta och pilla lite med bloggen så ha en bra fortsatt dag!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback