sportlovet väntar

Datum: 2012-02-16 | Klocka: 17:14:27



hemma från skolan och från att ha röntgas nu! tog inte så lång tid men har hunnit äta också. sen tog jag lite nya bilder också, så ja :d ikväll blir det inget träning, är väldigt hostig och förkyld. vi får se om jag blir frisk till imorgon!

nu är det äntligen sportlov. jag ska hitta på så jävla mycket kul på lovet har jag redan bestämt. ta mycket bilder ute, sen måste jag nog shoppa lite också känner jag ;) får pengar på kortet nu till helgen! och sen får jag pengar för mina betyg och jag fick vg på svenska nationella så då blir jag tvåhundra kronor rikare! 

jag hade också tänkt skicka tillbaka ett batterigrepp som jag beställde men det blev fel. om du vill köpa det så är det bara att kontakta mig. det är ett batterigrepp till nikon d5000 :)

nu ska jag redigera lite bilder. ha de bra.




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback