tillbaka till helvetet

Datum: 2012-02-06 | Klocka: 15:18:44




hej min kära blogg.
avslutade min dag igår med att kolla på wallander och jag ska säga er att de inte var en bra ide..
jag har varit trött som satan hela dagen!

nu har jag iaf varit en dag i skolan och imorgon är det np i skolan i svenska.
ska du ockspå skriva de?
jag är riktigt nervör :(

aja, snart träning som vanligt igen.
har inte tr'änat sen io torsdags. har ont i mina bihålor.
vi får se hur jag mår idag! :)

nu blir det att bara ta det luignt, så ha en bra eftermiddag!




Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sv: Jag har faktiskt velat ha ett batterigrepp till min kamera ett tag nu, men för tillfälligt har jag inte råd :) Men tack ändå!



Jättefin blogg du har tjejen :)

2012-02-07 @ 08:47:09
URL: http://emmashjartan.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback