jag tar igen!

Datum: 2012-01-30 | Klocka: 21:47:16

hej hemma nu, jag orkar nt skriva om allt jag hade skrit innan blogg.se dampade fan, nu blev jag sur.
jag kör trettiodagars utmaningarna som jag har missat nu under helgen istället.
oj, iläggen kom fram.. tre stycken (a)

jaja.

Dag 05 - En bild från någonstans du har varit.

spanien med eslövssimsälskap, det roligare jag varit med om!



Dag 06 - Vad kärlek är för dig
kärlek för mig, ja det är min pojkvän, det är verkligen massa kärlek!
jag älskar honom över allt annat.
men sen är också familjen och vännerna kärlek för mig, de betyder mycket för mig.
allt som betyder mycket är kärlek för mig!
som tilexpempel godis.



Dag 07 - En bild på dina gummistövlar.
hahah, jag har ingen bild på mina gummistövlar.. jag vet inte äns om jag har gummistövlar :(


Dag 08 - Korta små mål för denna månaden, och varför?
jag har mina mål med bloggen ute i menyn!
men jag vill ju såklart bli en stor bloggare. :)
vil bli känd för min fotografering och mina designer :)






Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback