bröllopsfotografen?

Datum: 2012-07-22 | Klocka: 21:13:16


hejsan!
nu ska ni få ett inlägg av en tagad och glad tjej, även en liten aning närvös!

jag har nyss varit på släkt kalas och där träffade jag de som jag ska fota till bröllopet och staffan. av staffan har jag fått låna en nikon d80 och en blixt. även ett en bensstativ. och idag på kalaset så har vi pratat om bröllopet och om utrusting och om allt möjligt. det ska bli så himla kul att få plåta deras bröllop. jag är riktigt taggad och jag tycker det ska bli s himla kul :)
det är jag och min halvkusin lowa som ska fota och det kommer bli så kul! :)

aja. jag får ta och lära mig d80 nu på sommaren, den har en aning mer inställningar än min d3100.. hahah :d

men nu ska jag bädda min säng och imorgon och på tisdag är de jobb sen på tisdag eftermiddag drar jag till havet med johan. hhiih. puss!


Kommentarer
Postat av: Staffan

Svensk intruktionsbok D80 http://www.nikonsupport.eu/europe/Manuals/ppY_QFonPh/D80-Se_05.pdf

Ken Rockells inställning http://www.kenrockwell.com/nikon/d80/users-guide/d80-users-guide.pdf

2012-07-23 @ 11:06:04

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback