fail?

Datum: 2012-07-21 | Klocka: 17:27:08



hej.
nu har nyss emelie åkt hem. vi har inte haft så mycket att göra eftersom emelie inte kunde använda sin kamera. hon glöde sitt minneskort hemma och batteriet dog.. hehhe. misslyckade dagar.. men vi tog lite bilder med min kamera som ni vet och jag tänkte bjuda på några av dom i nästa inlägg. men ni får en bild här nu. lite mongo men! älskar redigeringen jag gjorde på alla bilder jag tog igår :)

snart så kommer johan hit. han har varit i åhus och nu ska jag äntligen få träffa han igen. har saknat honom :( får se vad vi hittar på. vi kommer nog antagligen lika trötta begge två. så de blir väl en film :)
ni får ha de bra så bloggar jag snart igen!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback