high chaparall & ullared

Datum: 2012-07-31 | Klocka: 17:41:15




hej alla.

jag har inte bloggat på ett tag men nu är de såhär att jag är hos min pappa och vi ska åka på mini semster imorgon.
vi ska åka till high chaparall och sova där på en pamping i en natt och sen ska vi till ULLARED! är sjukligt taggad.. men jag kommer alltså inte blogga nu på ett tag men om ni vill vet vad jag gör och sånt så borde ni följa mig via instagram för där är ni alltid uppdaterade om vad som händer! :)

jag bloggar mer när jag kommer hem tror jag.
ska till tosselilla på lördag men jag hinner mog blogga och lägga ut lite bilder!

ha det bra för nu ska jag packa och skriva en inköps lista till ullared! ha det braaaaaaaaaaaaaaaaa!





Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback