sola och bada!

Datum: 2012-07-26 | Klocka: 10:59:19

 
hej.

idag ska jag åka till max och bada. ska bli riktigt kul och skönt. kommer få tröffa kompisarna igen. har inte orkatträffa dom för jag har jobbet.
och nu när de är så jävla varmt ute så ska de bli skönt att kunna bada.igår låg jag och sola och svettades som en gris..
natten har ju varit extremt varm också. jag som brukar sova i dun täcke året runt fick nöja mig med en filt!
nu ska jag iaf snart upp på cyklen och cykla till max. såhörs vi ikväll!



shit. jag fick nyss jätte mycket näsblod... satt och gjorde detta inlägget så elt plötsligt rann det. skulle egentligen publicera detta för ca 30 min sen :( heheh


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback