toppen dag!

Datum: 2012-07-08 | Klocka: 20:58:36


bild från spanien resan med eslövssimsällskap. <3

HEJ MINA VÄNNER. det har varit en toppen dag idag. har varit underbart väder. har legat ute i solen hela dagen och ett tag så tog vi fram fatten spridaren och svalkade oss lite i den, myspys!
vet inte vad jag ska skriva mer än att mitt liv är på topp. 
imorgon så börjar en jobb vecka. dock inte så farligt, jobbar mellan 9-14 så det är bara fem timmar. sen så cyklar jag antagligen hem och taggar till träningen i furulund.
och förresten de är snart på papper att jag bytar till iden. jag tycker verkligen de är bra där. där är en tränare som verkligen bryr sig om en och som verkligen har koll på allt och brinner för sitt jobb. även fast det inte går så bra för mig just nu när det gäller tider så känner jag att det känns så himla bra att ha han som tränare, underbart!
och jag vill också tacka alla i eslöv för allt ni har gett mig och alla minne jag har därifrån. och jag tänker såklart inte lämna er helt. min syster ska fortsätta där och kanske ställe upp som funktionär någon gång ;) men tack för alla år de har varit roligt och det är inget jag ångar alls! :)


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback