troublemaker

Datum: 2012-07-05 | Klocka: 16:23:06



hejsan mina vänner.
nu har jag jobbat i två dagar på norrebo och det har varit helt okej. det kanske blir lite lång tråkigt ibland men de är okej! :)
nu måste jag bara berätta om en sak som är helt underbart kul! jag har blivit erbjuden att fotografera på ett bröllop. ska bli så roligt. jag hoppas att de blir nöjda med bilderna. jag ska antagligen vara där hela dagen så jag får se så att jag får ledigt från skolan och så men ändå, gud vad kul det ska bli. 
innan jag ska dit så tänker jag köpa lite ny fotoutrustning. jag ska köpa 40mm och ett batterigrepp och KANSKE  ett till batteri. :d

iiih. nu är jag spidad. snart ska jag på träning också. är taggad!
ha en bra kväll alla!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback