YOLO

Datum: 2012-07-18 | Klocka: 16:32:07



hej mina vänner.
var och shoppade igår och fick med mig lite grejer hem. har inte fått några bra bilder på de men köpte ett skärp, ett par solglasögon och två snygga linnen med urringning i ryggen! () hade på mig ena lnnet idag så ni ska få en bild på de! och skärpet var ett flätat skärp :) och det bästa var. mamma betala :d hihi, tack mamma (och martin)!

på fredag kommer emelie, ihih. och hon sover här till på lördag, ska bli hur kul som helst!!
aja, nu får ni ha de så bra så bloggar jag antagligen snart igen!



Kommentarer
Postat av: Olivia

vad betyder YOLO? :)

2012-07-25 @ 20:02:56

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback