ai se eu te pego!

Datum: 2012-06-10 | Klocka: 13:23:04




hej min kära blogg.
har varit i landskrona nu i helgen och tävlat. man kan väl säga att det inte gick jätte bra precis! hehe. aja nya tag nu!
jag har inte så mycket att bjuda på just nu. ska baka socker kaka sen och senare ikv så ska jag med pojkvännen och åka till hans kusin och fira hans nästkusins student.. hahah det låter klöddigt menmen ska iaf till johan ikv och sen sover jag där antar jag!
ska nog knäppa lite bilder sen idag också. har fastnat för svartvita bilder... hmmm så ja, jag kanske fixar lite svartvita bilder!

de blir nog att fixa lite designer nu.. har funderat på iom jag ska börja ta betalt för mina desiogner.. för jag lägger faktiskt ner tid på att göra dessa designer.. så ja.. från och med nu så pausar jag designandet! alla mail som kommer kommer nekas så länge. jag hör av mig senare om det blir fler gartis designer eller inte.


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback