besviken

Datum: 2012-06-12 | Klocka: 21:59:23

hej jag är nu en testare av blogg.se's nya bloggsida och jag tycker kanske det är lite krongligt just nu i början men det värkar riktigt färsigt. det blir nog bra när man har lärt sig allt!
och ja, om ni på blogg.se ser detta inlägg så tycker jag att ni har gjort ett bra jobb och än så länge funkar allt toppen! dock så tycker jag att ni borde fixa så att ma n kan ladda upp större bilder.

 


 

från en sak till en annan så tänkte jag också berätta en sak som gör mig jävligt besviken.
en tjej som jag gjorde en bloggdesign till har ändrat om den och gjort om den så att det ser ut som att de är hon som gjort den. hon har tagit bort alla länkar som är till min blogg och har tagit bort stämplen i headern som är min stämpel. jag tycker det rä riktigt vidrigt. de är förresten denna deignen och denna bloggen jag har gjort http://thatlynn.blogg.se och just nu så sitter hon och tar bort kommentarerna jag skriver på hennes blogg. så får väl skriva av mig i detta inlägg :)



Kommentarer
Postat av: Max

Hur fick du så att det ser ut så?! :o

2012-06-13 @ 15:53:52
URL: http://maxmagnhammar.blogg.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback