blogg.se

Datum: 2012-06-12 | Klocka: 22:06:29

tänkte skriva lite mer om vad jag gillade med blogg.se's nya sida. 

för det första.

skrivna inlägg.

att ni har lagt till skrivna inlägg tycker jag ör väldigt bra. för jag är lite dålig på att uppdatera ibland så då kan detta påminna mig lite och få fart på bloggandet!
 
snabb inlägg.
snabb inlägg, ååååh gud vad jag har längtat efter detta. det är en perfekt sak som ni har gjort. jag har alltid velat bara skriva ett snabb inlägg och sen logga ut. funkar jätte bra på mornarna!
 
 
ett minus som jag måste ge er är att ni inte har fixat blogg.se appen till android. jag skulle verkligen ha behov av den.
hoppas ni blir glada av min kritik!


Kommentarer
Postat av: Martin Lundberg

Kul! Extra tydligt på din besöksgraf också vilken effekt det har att skriva inlägg också :)

2012-06-12 @ 22:46:29
URL: http://martin.blogg.se/
Postat av: thatlynn

sv:Sorry. Tack för hjälpen det blev bra, tänkte jag skulle ändra om lite ändå så tog bort dina länkar och gör det lite mer "eget" men ja, tack ändå! :)

2012-06-13 @ 16:03:48

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback