the sims free play.

Datum: 2012-06-15 | Klocka: 22:18:09

hej min kära blogg, kom just hem från träningen i furulund och har lärt mig en massa nyttigt! imorgon blir det sprint träning och det ser jag fram emot tror jag.. det negativa är ju att det r på morgonen.. klockan sju till nio.. :(

aja, efter träningen så ska jag åka med mina homies till malmö och shoppa så hoppas på fint väder.

och jag tänkte också tipsa er om ett as kul spel som jag och min pojkvän har legat och spelat hela morgonen som ett par nördar:


 så himla roligt spel jag är helt fast! det måste ni ladda ner!



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback