tillbaka kan man väl säga!

Datum: 2012-06-01 | Klocka: 17:37:35



hej bloggen, hade tänkt sätta igång lite smått med bloggandet nu. drar igång mer sen när sommaren börjar.

det var sista lektionen på ekenässkolan i eslöv idag, rikmtigt skönt. men dock har vi en vecka kvar i skolan som vi ska chilla på. taggar verkligen lärarmiddan. kommer bli rikitgt bra. ska lägga ut en bild på min outfit jag ska ha på lärarmiddagen också. kommer nog bli fräsigt!

i sommar ska vi ju åka till göteborg också, det ska bli underbart att få åka dit med mina alldra bästa vänner och bara tadet lugnt och hoppa en massa!

får ny mobil nästa vecka också troligen. lycklig tjej. ska få likadan som jag hade inna. är riktigt trött på den jag har fått låna nu ett tag. hela mobilen crashar så fort jag ska lägga ut en bild på instagram så när jag får min nya mobil ska jag börja använda min instagram flitigt!

ooooh, det är rätt kul att blogga, hihihihih.
som ni ser har jag fixat en massa med min design, tycker den var rätt söt men inte helt nöjd än så vi får se hur det blir av det!

har inte så mycket bilder nu iheller så jag bjuder på lite gammla bilder med de får duga!

ha en bra kväll!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback