you got that one thing

Datum: 2012-06-17 | Klocka: 14:00:51

 osminkad söt chey

 

hej bloggen min. har suttit och chillat lite nu på morgonen och tänkte "äsch, får väl ta och blogga lite!"

jag va ju och shoppa igår och jag fick med mig lite snygga plagg hem! bland annat två spets linnen och ett par chinos, snyggt! ni får nog bilder senare, tror jag :d

snart kommer min pojkvän hit och har ingen aning om vad vi ska göra men nu luktar jag att mamma gör pannkakor så nu ska jag ner och äta, puuuuuuss!

och glöm inte: kolla min instagram och följ mig för där är mycket som händer på min instagram, har txe köpt en ny snygg bikini.... ;) http://instagr.am/p/L8QuLiw0pl/ nordbergrebeccas@instagram



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback