blogg paus.

Datum: 2012-03-15 | Klocka: 16:50:50

hej min blogg och alla läsare. 

som ni märker har jag haft det lite jobbigt med mitt bloggande ett tag och ja, jag har försökt få igång bloggandet igen men det går inte så bra. just nu är det mycket i skolan och om man inte har läxor som måste göras så måste man sova för man är så himla trött!

det är mycket nationella prov i skolan och väldigt mycket annat allmänt jobbigt. så jag hade tänkt att ta en blogg paus. jag kommer inte blogga på ett par veckor alltså.
det kanske hämder att jag tar och bloggar lite då och då. men annars inte. 
det kommer nog bara vara bilder som kommer ut på blpoggen isf för just nu så är jag väldigt inspererad av skate kläder nu till sommaren, massor med färg, de gillar jag!
hoppas ni kommer tillbaka och läser minm blogg när jag börjar blogga igen, jag kommer naturligtvis att informera er om när min blogg är aktiv igen via facebook och bloglovin och blogkeen.
så nu får ni ha nåpgra bra veckor så hörs vi kanske snart igen, puss!




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback