svar på tal.

Datum: 2012-05-22 | Klocka: 21:28:03


gammal photoshopad bild på mig som jag gjort, inte jätte bra men de va ett tag sen!



KORNELIA
om new.:
Jätte fin design + header du har nu! :D

har en fråga till dig- vad heter den texten du har i dina inlägg? jag skulle jälv vilja ha den för att den är enkel och snygg att läsa, men kan inte hitta den. Skulle vara super om du bara slänger in en kommentar om vad den heter eller om det är något annat man måste ändra för att få den! :)


svar: tack så jätte mycket kornelia!
det typsnittet jag har på mina inlägg är inget annat än verdana, ett ganska vanligt typsnitt :)
hoppas de hjälpte dig och fråga gärna andra saker om du vill, hjälpe gärna till!





Madde om hur jag fotar mina vatten bilder:
Behövde du betala för photoshop?


svar: hehe, nej jag betalade inte flr mitt photoshop.- jag har både cs3 och elements 6 och jag har laddat ner båda. gratis.
det är ett tips till er som inte vill lägga ner pengar.





körde lite svar på kommentar just nu på mina två nyaste kommentarer. gillar att ni kommenterar mycket! o0m de kommer upp roliga kommentarer så kommer din kommentar kanske upp i ett inlägg? ;)


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback