GRATTIS BROR.

Datum: 2010-12-11 | Klocka: 09:43:18

soup, då har man vaknat tidigt idag, de blir kalas för lillebror, han blir ju stor. HELA 7 ÅR. jag älskar dig bror.
killen är överlycklig, han fick något spel till ps3 typ. MOVE ngt. aja de är iaf som wii typ fast 1000 gånger roligare. riktigt kul lovar! köpvärt!
jag har märkt att min blogg är väldigt om tyckt och de gillas ju självklart. fortsätt läsa, detta är bara början. jag är nybörjare men får snart in vanan ;)
nu blir de att gå ner och käka lite frokust sen får jag väl fixa mig lite. pussss.

är de bara jag som dricker kräm?












Anton Nordberg
min lilla lillebror, jag älskar dig.
<3



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback