IDOL, HELT KLART!

Datum: 2010-12-10 | Klocka: 06:28:52

Jag orkar inte gå upp ur sängen, riktigt segt!... Satt och plugga halva natten igår. Nu kan jag ALLT om 10 uppfinnare, alltid rätt bra och veta ju, fast ne. Men det är ju fredag idag = idol. Alltid lika kul och se. De e ju final och allt? (a) haha, jag vet att jag e cepe. Alla andra tjejer hade väl velat dra ut och supa eller träffa kompisar. Men jag tycker faktist om att kolla idol! (mobbas inte) Snart drar jag iaf till skolan och har ett härligt so prov. Hemma vid fyra, vi höreeees :)


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback