my day?

Datum: 2011-04-03 | Klocka: 20:10:54

har nt gjort ett riktigt inlägg på ett tag nu känns det som.. så får väl göra det :) ja, vad har hänt i helgen då.. ja det har väl inte hänt så mycket har snackat i skype med några idioter som är riktigt härliga och martin och benke har skaffat en blogg : luderupdate, checka in den HÄÄÄÄÄÄÄÄR vettja. ;)

och idag har väl varit en helt ok dag, på morgonen vakna jag sjukligt tidigt kändes det som :( men sen vid fyra drog jag och curla (stavning?) men konfan. det var ändå rätt kul fast jag faila typ hela tiden.. :)
på bussen tog ngn min mössa. men klart, idioterna måste ju osså finnas :) ..
nu ska jag nog photoshopa lite och kanske glo film. ni får ha det bra :) puss hej!



Kommentarer
Postat av: Martin

<3

2011-04-03 @ 20:31:53
URL: http://http://luderupdate.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback