underbart.

Datum: 2011-08-28 | Klocka: 15:07:09

hejsan alla!
har haft två underbara dagar med min pojkvän.
(tack så jätte mycket, älskar dig!)
först så lördagen va det lite kalas här hemma så vi spela lite kort och sånt
och idag har vi varit på centersyd,
köpte en pippi tröja
och fick t-shirt från new yorker av johan.

nu sitter jag här och johan har tagit tåget mot malmö
för att kolla fotboll
blir en mysig kväll ikväll,
skolan imorgon.
så ska ladda ner lite film nu, kommer bilder på kläderna sen.
puss!



Kommentarer
Postat av: felle

sv: okej, följer dig också nu! :d

2011-08-28 @ 16:23:25
URL: http://feliciafolvik.blogg.se/
Postat av: MELI

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg!

Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2011-08-28 @ 17:07:30
URL: http://mmeeli.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback