dan före dopparedan

Datum: 2011-12-23 | Klocka: 11:00:56

oh hej min kära blogg!

jag har haft mycket med skolan och träning nu på sistone
men nu när det är lov så kommer bloggandet igen.

och som alla vet så är det julafton imorgon.
men jag, rebecca som rä lite bättre än alla andra ska fira julafton 
både idag och imorgon! :d

idag firar jag med pappsen och hans släckt och imorgon med mamma och martin och hans släkt.

nu sitter jag här i min one piece och myser lite.
ska väl snart göra mig iordning :d
ska nog ha en klänning som jag sytt själv på mig idag :d
bild kommer sen!

och ja, jag har ju börjat träna två tre timmars pass
och börjat gymma på det stora gymmet i källaren.
så jag har ont i hela kroppen ska jag säga er :d

men nu ska jag fixa mig lite, bloggar mer sen.
ni kommer få min outfit då också!




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback