lovlovlov, shopping shopping, sova

Datum: 2011-12-27 | Klocka: 15:33:31

HEJ ALLA LÄSARE, HÄR HAR NI E TRÖTT MEN HYPER GLA REBECCA!

jag va ju och shoppa igår och det blev en massa nya kläder.
det blev:

* ett headset (teknik magasinet)
* en tshirt (gina)
* en t shirt (gina)
* en halsduk (gina)
* ett par blå jeans (gina)
* en shorta (gina)

riktigt nöjd med allt jag köpte. och har fortfarande 2000 kroor kvar!

men headsetet som jag köpte det fungera inte till min mobil utan bara till iphone och ipod och apple saker.
så jag får ta och byta det imorgon.
tror jag ska in till lund och shoppa lite då.
så då passar jag på att byta det!

jag har också haft en bra söndag-måndag med johan.
han var med och shoppade på center syd och sen sov jag hos honom.

vi kolla på män som hatar kvinnor, för han har nt sett den ännu :o

vi spela också lite spel
och jag vann såklart!
iaf på othello. (tror att de stavas så)


ska iaf snart och träna, eller ja.. snart och snart. ska träna halv fem.


längtar redan till imorgon!
jag vill shoppa!



old pic.


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback