mongolid till pojkvän

Datum: 2011-12-29 | Klocka: 15:09:10



thihiih, kolla igen lite bilder jag har på datorn, det är ju tur att min pojkvän inte är mongolid!

aaaah, hej bloggen.

jag var uppe vid hal sju imorse för jag skulle iväg och träna med triton vid 8 tiden.
det var väl kul att få träna med dom.
men vi var uppdelade i olika grupper som simmade olika pass och jag tror att jag skulle ha vajt den andra gruppen
för jag tyckte det var lite för lätt i den jag var i.
jaja, jag får tänka på det nästa gång.

nu har jag bara varit hemma och mys med mig själv.
det är ju lov och allt.
snart är det nyår också
sjuuuuukligt kul ska jag ha på nyår med min bästa vän natalie!

och efter nyår blir det att shoppa med emelie, ska bli kul det med!
vill bara spendera mina pengar nu :8

jaja, ska sova vidare nu, puss!

bloggar mer ikv!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback