onepiece

Datum: 2011-12-13 | Klocka: 20:00:44

hejsan allihopa!
jag har nu äntligen fått min onepiece!



den är grön och rosa som ni kanske ser, och den är super duper skön.

har inte tränat idag för jag har fått plugga en massa ist. har skrivit lite engelska och pluggat på so prov.

men när jag tog bussen hem idag så ös regna det. och sen när jag skulle gå från bussen och hem 
så dog jag av köld skador.
min jacka har aldrig varitt så blöt!
men gick direkt in och tog på miin onepiece.

gick på ett fattigt lucia tåg idag i skolan med.

men nu ska jag plugga vidare. ha det bra alla!

bjuder på denna låten!

http://www.youtube.com/watch?v=d-j_Foia8oQ&context=C22913ADOEgsToPDskJIlVwAGTbdhdpyWZ7Uuapq


Mange Makers - Mange Bjuder (OFFICIAL VIDEO)

http://www.youtube.com/watch?v=d-j_Foia8oQ&context=C22913ADOEgsToPDskJIlVwAGTbdhdpyWZ7Uuapq




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback