tips till simmare - baddräkter

Datum: 2011-12-03 | Klocka: 12:28:59







dessa älsklingarna blir snart mina.

funaqua
den översta är en tränings baddräkt med smala band, 
behöver en ny träning baddräkt!

speedo elite
jag har redan en och behöver en till
men denna gången blr det i en storlek mindre!





ett tips till er som simmar, köp tyr's träningsbaddräkter
med smala band.
jag har själv två stycken.
dessa två:



och dom sitter sjukt bra.
det finns folk i simklubben som också är nöja med sina tyr.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad heter programmet som du ladde ner? och hur laddar man ner det? (:

2011-12-03 @ 12:47:46

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback