3 dagar kvar!

Datum: 2011-02-15 | Klocka: 14:53:45

så, då va man hemma från skolan. går riktigt trögt för mig i skolan nu känns de som.. massa läxor och massa prov, orkar fan inte sånt. men de är väl bara till att kämpa vidare. and i know i can do it. snart fredag.. läääängtar.

fredag
först så ska jag gå i skolan till kl 2~3 de blir nog rätt chill ska ha ett so prov men annars lugnt. efter de så drar jag hem till pappsen och hämtar mina grejer som jag ska ha med till emelie. som då e :

*dator
*smink m.m
*jägers kläder (hello kity shorts och linne..)
*kameran
*och lite gottgott :)

när jag har hämtat mina grejer drar jag ner till stationen i lilla eslöv och tar tåget mot höör 15.23 pågatåg! när jag e i höör så möter emelie upp mig och vi tar bussen hem till henne troligen :) hos henne så fixar vi oss och sen blir de av till jägers!

är de svårt att längta eller : O

nu ska jag sätta mig och plugga lite engelska. så hoj!



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback