halft frisk?

Datum: 2011-07-10 | Klocka: 13:55:55

wow, hemma från en lycked träning i vattnet för första gången på ett tag!
det gick riktigt bra, trodde inte det skulle gå så bra men det gjorde de visst :)
men jag tränade bara en timme för jag måste ta det lite lugnt nu i början.

imorgon ska jag nog träffa min bästavän, natalie sommer. ska bli super kul.
har inte träffat någon på as länge..
nu när jag varit sjuk har jag ju bara varit hemma och legat i sängen hela dagen :o
så nästa vecka (det är söndag idag) så ska jag fan träffa massor med folk och ha massvis med kul!
hör av er bara!

nu ska jag sitta och göra ingenting så ni får ha det bra så länge!



bild i repris tror jag..



Varför blundar vi när vi ber
när vi gråter
när vi drömmer och kysser den vi älskar?
Eftersom det vackraste i livet inte syns
men det känns i hjärtat.


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback