hohoo, läs allt!

Datum: 2011-07-08 | Klocka: 17:22:49

den som läser allt är ju riktigt duktig.


(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon -
(x) bakat sockerkaka
(x) velat dö
(x) lyssnat på samma låt en hel natt
( ) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
( ) har ätit middag med någon jag tycker om
( ) tror på det övernaturliga
(x) har hatat mina föräldrar
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende
(x) spelat gitarr
(x) sjunger i duschen
(x) har sett någon döende
( ) har vibrerat av nervositet
(x) tagit någon på asset
( ) slängt porslin i väggen
(/) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
( ) gillar inte då folk frågar mig saker
(x) drömmer ofta mardrömmar
(x) skulle kunna döda för någon
(x) skulle dö för någon
(x) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
(x) brutit kontakten med någon för en kyss
(x) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
(x) kysst mej själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) hållit i en orm
( ) varit så full att jag inte kunnat gå
( ) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet
( ) vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
(/) önskar mig ett liv med en speciell person
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
( ) kysser med öppna ögon
( ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
(x) kan tre eller fler språk
(/) har bra självförtroende
( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
( ) drömt att jag varit död
(x) har aldrig druckit öl
(x) trivs med min kropp
(x) är dålig på att säga nej
( ) har någon gång känt dödslängtan
(x) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
( ) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten - har :$
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
( ) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler
(x) hatar mjölk
(x) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon
(x) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) varit full
(x) rökt
(x) legat i gräset och kollat på molnen som flyger förbi
(x) tältat med någon du älskar
(x) kastat din mobil i väggen
(x) skrikit tills du inte fått någon luft
( ) tagit tabletter du inte behövt ta
(x) blivit slagen
( ) däckat
(X) åkt bil långt bort
(x) saknat någon så att det gör ont
( ) tagit nakenbilder
( ) snott någon annans nakenbilder
( ) haft sex onykter
(x) spytt
( ) legat och kolla på någon en hel natt medans den sover
( ) druckit något farligt
( ) blivit kysst i regnet - min högsta önskan
(x) badat i år
( ) piercat dig
(x) visat dina bröst
(x) tyckt att alla andra är snyggare än dig
(x) spelat spel
(x) skrattat så mycket att du inte kunnat andas
( ) spelat wow
(x) gjort något du ångrar med någon annan
(x) känt dig tvingad till något
(x) suttit uppe en hel natt
(x) har en bästa kompis
( ) velat vara otrogen
(x) gjort något för pengar
( ) ätit godis tills du mått illa
(x) saknat ditt ex
(x) fått något som gjort dig riktigt glad
(x) hånglat med mer än 2 personen på en kväll
(x) undrat hur din lärare ser ut naken
( ) varit ute och gått en hel natt
( ) kollat på stjärnorna med någon du tycker om
(x) gjort något med någon för att göra någon annan avundsjuk
(x) sovit i natt
(x) brytit något
( ) blivit så sur på din pojkvän/flickvän att du velat slå till den så hårt att trillar omkull
(xxxx) önskat att det fanns någon där ute som förstod hur du mådde
(x) hittat någon du skulle kunna tänka dig att leva föralltid med
( ) gråtit en hel natt
(x) gjort något riktigt dumt och sedan ångrat dig
( ) noppat ögonbrynen
(x) spelat sanning eller konsekvens
(x) dödat ett djur


tidsfördrift.



Kommentarer
Postat av: Natalie Sommer

Det tog tid ska jag säga dig :o Hahahah

2011-07-08 @ 17:40:47
URL: http://properlyloaded.blogspot.com/
Postat av: ali

riktig snygg ;) vilken hetttting

2011-07-10 @ 00:38:31

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback