rött hår?

Datum: 2011-07-08 | Klocka: 12:05:40

hej bloggen,
nu har jag funderat länge..
och det är nog bud på att färga håret rött efter sommaren..
eller inte färga men tona.
jag älskar verkligen rött hår.. det är riktigt snyggt.
men sen om jag skulle passa i de  det är en helt annan sak ju?
så.. säg nu, ska jag tona mitt hår rött?

om jag färgar mitt hår ska jag nog fixa min lugg på detta sättet också. (stoligen lite kortare)



bild tagen från google, men jag beundrar verkligen denna tjejen som har rött fin vackert hår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det tycker jag du ska göra!!

2011-07-08 @ 14:50:06
Postat av: Anonym

det hade du säkert passat i! ;)

2011-07-08 @ 14:50:35
Postat av: anna

jaaaa! :D

2011-07-08 @ 14:51:08
Postat av: Ebba

DO IT ! :D

(men du kommer nog aldrig få tillbaka den blonda hårfärgen som du har just n )

<3

2011-07-08 @ 17:53:16
URL: http://yeyfridh.blogg.se/
Postat av: josefine

neeh.. gör inte de rebecca, du har ju så fint hår! :)

2011-07-08 @ 19:26:44
URL: http://josefinii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gör det, jag ska själv också göra det troligtvis!

2011-07-19 @ 14:16:46
URL: http://finnies.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback