svettigt..

Datum: 2011-07-02 | Klocka: 21:44:27

så nu har jag tagit lite piller så nu mår jag lite bättre. men svettas som fan :o
i think att jag har feber :o
tror aldrig jag har mått så här dåligt i mitt liv.
har haft feber typ 3 gånger i hela mitt liv :o
menmen, alla är väl sjuka någon gång?

men de dåliga är att jag får inte tävla på tisdag..
jävla skit..
hade kommit till finalerna men nej då ska jag bli sjuk och inte kunna simma :o

nu ska jag nog göra lite designer åt folk, så ha det bäst. kanske bloggar mer sen!



saknar dig johan!


Kommentarer
Postat av: linnea medin

sv;

gud vad bra!

gör du header då också,för egentligen så vill jag bara ha en header,du kan väl höra av dig,tack på förhand!:)

2011-07-03 @ 01:19:44
URL: http://linneamedin.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback