AMEN FÖRFAN!

Datum: 2011-06-14 | Klocka: 21:13:52

okej, förfan rebecca.. NU SKA HÄR BLOGGAS!

ja, vad ska jag börja med.
jag har ju sommar lov nu och det är riktigt härligt.
fast ändå drygt. jag orkar liksom nt hitta på ngt :o
de ända jag gör är att softa, träna, softa och sova. det är ju rätt chill men ändå :O

och jag måste ju passa på att berätta att jag fått mitt jojo sommar!



bild från google

asså det är verkligen värt att köpa. hade det förra året också och det är riktigt bra!
man kan ju åka runt i hela skåne. tror att man kan åka till danmark också?

och sen ska jag ju också berätta att jag åker till varberg på torsdag och tävlar.
tar tåget hem därifrån på lördagen i think och åker direkt till danmark (lalandia) med familj och släckt :)
det ska bli jävligt roligt det med, bara bada och softa :o

det va ett långt inlägg det men de är ni värda!
NU SKA JAG BÖRJA BLOGGA IGEN!
tänker nt svika er :o



göllig tjej - JAAAAAAAAAAAAAAG


Kommentarer
Postat av: fifteenfifty

söt!

2011-06-14 @ 23:52:18
URL: http://fifteenfifty.devote.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback