skriver av mig

Datum: 2011-06-26 | Klocka: 10:11:38

jag blir så jävla irriterad!
jag blir så irriterad över att de finns så jävla dumma människor, man kan inte ha ett bra liv om man alltid går runt och kommenterar hur folk ser ut eller lägger sig i andras problem?
snacka om dåligt självförtroende.
jag ska säga er att vidriga kommentarer är vardagsmat för mig. det går in genom ena örat och ut genom det andra. men bara för det så ska jag inte ta livet av mig? och bara för att jag slutat lyssna betyder det inte att jag låter mig behandlas hur som hälst.
tycker så synd om er.


Kommentarer
Postat av: Sofie

guuud så fin blogg!

2011-06-26 @ 10:59:37
URL: http://annarosasofie.blogg.se/
Postat av: Natalie Sommer

Håller med dig Rebecca. Jävla svin som ska förstöra och lägga sig i hela tiden. Dem kan fan börja att ta hand om sitt eget skit innan dem börjar hacka på andra. Idioter finns överallt!

2011-06-26 @ 14:32:55

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback