dag 1 - låt en vän beskriva dig.

Datum: 2011-03-24 | Klocka: 16:28:57

rebecca nordberg,
du är mitt finaste hjärta. du finns här alltid för mig. du bryr dig om dina vänner. du vet hur allt kommer bli liksom, även om jag nt vill inse det, men de e en annan sak. jag älskar din humor, ditt leende får mig att lysa upp. du är så söt, så att jag nästan blir lite avundsjuk, haha. lite avundsjuk ? - myt ! jag är såååhääär avundsjuk på ditt utseende, jag älskar det ! man har alltid kul me dig, som jag sa innan, härlig humor ! älskar att vara me dig, du e så underbart rolig ! vi gör knäppa och roliga saker tsm. och de bästa med dig, du förstår en.. förstår när man mår skit, och du vill alltid hjälpa.. jag älskar dig helt enkelt, finns så mycke mer jag vill säga men alltså, de skulle nt räcka. ord räcker nt för att beskriva dig. du är underbar människa, de e du ! och jag gillar det. jag älskar dig rebecca, och jag gör det föralltid <3



av emelie jönsson.


visst är hon så underbart söt!? asså shit emelie, du är bäst. min bästa vän livet ut <3



Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback