okey, jag får skärpa mig..

Datum: 2011-05-08 | Klocka: 18:32:20

måste få igång igång bloggandet igen! så börjar med att prata lite om vad som hänt nu under tiden jag nt bloggat.

jo, jag har inte gjort så mke men jag har konfirmerat mig och det va väl kul. skönt att slippa gå i kyrkan :)
jag fick 4000 kr av min släckt och för dem pengarna köpte jag ett nytt objektiv. och jag fullkomligen älskar det!





jag har med vidvinkel saken :) och jag har en nikon D3100.
jag rekomenderar verkligen detta objektivet. var nyss ute och fota och det blir riktigt bra bilder!
köpte det på mediamarkt för 2990 kr ::) sen rekomenderar jag också att köpa ett filter! som skyddar glaset :) för om du sätter en spricka på objektiv glaset så kostar det ca 1500 kr att fixa ett nytt medans om du gjör en spricka på filtret så kan man köppa ett nytt för 400 :)

där va mitt tips nu ska jag göra lite headers till folk :) pusshej! <3



Kommentarer
Postat av: NCfoto - FoToBlogg

Fick de objektivet på Julafton & är TOTALT förälskad !!! ;D

2011-12-26 @ 17:43:25
URL: http://ncfoto.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback