Skånetrafiken – make people walk

Datum: 2011-05-26 | Klocka: 20:57:28

hemma från en jobbig dag i skolan och efter skolan.
det börjar med en jobbig dag i skolan som vanligt och man får reda på att man fick ig på engelsk provet.
och sen så hinner jag nt göra mitt tysk prov för att vi drog över på tiden så jag får göra det på måndag ist.
efter skolan så va det direkt hem och käka för att sen ta tåget till burlöv för att träna.
tåget blev en halv timme sent. ändå helt ok.
men så när vi e i lund så säger dom att tåget kommer åka direkt till malmö och inte stanna i burlöv
så då fick vi hoppa av i lund för att byta tåg. det gick inte fören om 40 minuter så vi fick vänta där.
sen blev det tåget också försenat med typ en kvart.sen när vi väl är i burlöv så säger vår tränare att vi simmar en halv timme mindre idag och slutar träningen om en halvtimme.
man bara fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck me. sån galen dag :O
men jajaja, nu sitter jag här och jag ska bara chilla sönder.. så hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: Kitty (kittyscorner.devote.se)

skitsnygg tröja! varifrån? :)

2011-05-27 @ 18:14:43
URL: http://kittyscorner.devote.se
Postat av: juliaa

hejhej! gullig blogg du har! men ett tips; gör inte sådan smileys som du gör, gör andra..

2011-05-27 @ 18:34:14
URL: http://juliaapuss.devote.se
Postat av: sabinave.devote.se

jättefin är du!

2011-05-27 @ 21:35:32
URL: http://sabinave.devote.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback