tävlat - vunnit (y)

Datum: 2011-05-15 | Klocka: 13:10:13

okey, förfan rebecca skärp dig med bloggandet nu..
ska fan skärpa mig nu! det lovar jag! svär på min mamma (a)
men ja, idag så har jag tävlat (i simning för er som nt följt bloggen) och det gick riktigt bra! eslöv vann självklart :) så nu är vi med i div 3 :D !
äntligen är vi ifrån s71 ;) haha
men det har varit en riktigt kul helg, imorgon så taggar vi skolan. massa med omprov den veckan. hoppas på iaf g nu :O
nu ska jag tjilla :) bloggar sen (JAG LOVAR)



Kommentarer
Postat av: Sofie

ey! respekt till S71! :D

2011-05-15 @ 14:41:30
URL: http://sofieklugel.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback