bloggdesign tips - bloglovin ikon i menyn

Datum: 2011-11-13 | Klocka: 20:00:45



jag fick lite kommerntarer om detta för någon dag sen.
och ja, jag ska berätta hur man gör!

bloglovin ikon





om du vill ha någon av dessa ikonerna i din myny så står de precis hur du ska göra på bloglovins hemsida.
gå in på http://bloglovin.com

då kommer det upp dehär, klicka på knappar och ikoner



sen kommer det upp dehär, klicka dig vidare på den ikonen du vill ha!



då kommer denna rutan upp, klicka dig vidare om du vill veta hur man gör för att sätta in den, har du frågor så kommentera bara!






Kommentarer
Postat av: :)

Tack så hemskt mycket för hjälpen med alla ikoner!



Du är bäst tsm med din blogg ;))

2011-11-14 @ 14:37:19

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback